شکلک و زیباساز وبلاگ هانیه

بدون عنوان

1392/1/14 18:42
نویسنده : مریم احمدی
4,134 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

دوستان گلم سلام

عزیزانی که مایل به تبادل لینک هستند پس از لینک کردن وب با نام شکلک و زیباساز وبلاگ هانیه به ترتیب زیر عمل کنند:

1. مراجعه به قسمت امکانات وب

2. کلیک کردن واژه ارسال لینک

3. ثبت عنوان و لینک وبلاگ یا سایت خود

4.ثبت لینک

از کلیه عزیزانی که در قسمت نظرات درخواست تبادل لینک نموده اند عذرخواهم. به دلیل کمبود شدید وقت به تدریج لینک خواهید شد و یا در صورت تمایل میتوانید به ترتیبی که اشاره شد عمل کنید.

موفق باشید 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (241)

مامان هلیا
30 خرداد 90 18:43
سلام خیلی ممنون از این کارتون.دوست دارم با شما اشنا بشم.منو لینک کنید.


سلام. ممنون عزیزم.لینکتون کردم.اگه دوست داشتید به وبلاگ هانیه سر بزنید.www.haniyeh.niniweblog.com
نفس
30 خرداد 90 21:12
من لینکت کردم


ممنون. شما هم لینک شدید.
مامان باران
31 خرداد 90 22:23
سلام خیلی استفاده کردم ممنونم لینکتون کردم عزیزم من دو تا وبلاگ دارم اگه خواستی لینک کن آخه من مربی ایروبیک هستم وبلاگم به درد ماما ن ها میخوره مرسی
fitwoman.mihanblog.com


سلام. هر دو وبلاگو لینک کردم. موفق باشید.
مريم
1 تیر 90 11:08
سلام ممنون اگه امكانش هست منم لينك كنيد

سلام. مریم جان آدرست کامل نیست.لطفااصلاحش کن. ممنون.
مامان غزل
2 تیر 90 10:24
سلام خیلی استفاده کردم ممنونم لینکتون کردم


سلام. لینک شدید.
مامان محمد رضا
2 تیر 90 17:45
سلام وبلاگ جالبی دارید و لینکتون کردم


سلام. لینک شدید.
مامان شازده کوچولو
4 تیر 90 20:47
سلام
دستتون درد نکنه ، وبتون عالیه
لینکتون کردم


سلام.لینک شدید.
مامان پسرا
6 تیر 90 13:25
سلام و ممنون از وب مفیدتون!
من لینکتون کردم!


سلام. لینک شدید.
رها
7 تیر 90 4:07
سلام عزیزم مرسی از وبلاگ قشنگت من شما زو لینک کردم


سلام. شما هم لینک شدید
رها
7 تیر 90 12:02
سلام مامان هانیه جون من شما رو لینک کردم اما نمیدونم چرا باز نمیکنه میشه برام توضیح بدی چطور لینکت کنم تا باز بشه.مرسی از لطفت
(الهام) مامان لنا
8 تیر 90 20:11
سلام وبلگ زیبایی دارین شما رو لینک کردم


سلام عزیزم. شما هم لینک شدید.
مامان علي
10 تیر 90 16:12
سلام من شمارو لينك كردم.دوست داشتيد ما رو با اسم علي خوشتيپ مامان و بابا لينك كنيد


سلام.شما هم لینک شدید.
نانی
12 تیر 90 13:08
سلام . ممنون . من لینکتون کردم
sara
12 تیر 90 17:14
سلام با تبادل لینک وافق بودی خبرم کن
دانيال
14 تیر 90 10:27
سلام خوشحال مي شم كه از سايت دانيال قسمت فرش كودك ديدن فرماييد . متشكرم
مامان پریسا
15 تیر 90 11:25
سلام خیلی قشنگه. با اجازه لینگتون کردم.
وب ما:پریسای عزیز


سلام. ممنون عزیزم. شما هم لینک شدید.
بابای ماهان عشق من
15 تیر 90 17:28
ممنون از وبتون و شما را لینک می کنم


ممنون. لطفا آدرستونو واسه لینک کردن بذارید.
مریم(مامان روشا)
16 تیر 90 16:07
سلام عزیزم ممنون از زحمتات من لینکت کردم اگه دوست داشتی منو لینک کن تا با هم در تماس باشیم


سلام. آدرس نذاشتی
مامانی
16 تیر 90 20:22
سلام وبتون قشنگ وبه درد به خوره لینکتون کردم خوشحال میشم بلینکیمون ونظر بدید


سلام.ممنون. حتما سر میزنم.شما هم لینک شدید.
مریم(مامان روشا)
18 تیر 90 21:15
سلام نمیدونم چرا سایتو ننوشته ولی به هر حال
(برای دخترم روشا )اسم وبلاگشه من به وبلاگ هانیه جون هم سر زدم.خدا براتون حفظش کن


ممنون. شما هم لینک شدید.
شقایق
20 تیر 90 0:06
دل به دلبر گر سپاری دل بری دل بری کن تا بیابی دلبری هرکه انسانست از این سان خوانمش آن چنان انسان بسی به از پری
شقایق
20 تیر 90 0:08
سلام مریم جان من هم شما را لینک کردم عزیزم موفق باشی عزیز
شقایق
20 تیر 90 0:08
لطفش کرم نموده میخانه دام کرده در حق جمله عالم انعام عام کرده میخانه ای چنین خوش بر ما سبیل کرده ما را شراب داده مست مدام کرده
مامان سارا
21 تیر 90 11:24
خيلي شكلك هاي كاربردي گذاشتي. ممنونم . تشكر مي كنم اگر منو هم لينك كنيد.
مامان سارا
21 تیر 90 11:26
لينك شما و همچنين دخترت خيلي نازه. خوشحال مي شم با هم دوست هاي خوبي باشيم.
مامان آرمان
21 تیر 90 22:42
سلام ممنون از زحماتتون.من از این ششکلکها زیاد در وبلاگ پسرم استفاده میکنم پس شما را لینک کردم. شما هم من رو لینک کنید. www.amirarman.niniweblog.com مرسی.
nanayi
22 تیر 90 10:07
سلام خیلی ممنون از این کار قشنگتون و من دوست دارم با شما اشنا بشم اگه میشه منو لینک کنید. مرسی دوست عزیز
نانایی
22 تیر 90 10:09
سلام خیلی ممنون از این کار قشنگتون و من دوست دارم با شما آشنا بشم اگه ممکنه منو لینک کنید. مرسی از شما دوست عزیز
مامان رادمان
22 تیر 90 13:51
منم ميخوام لينك بشم ممنون
ماما نیاز
23 تیر 90 12:07
سلام ممنون از زحماتت من لینکت کردم.
شیوا ( مامان فربد)
25 تیر 90 18:01
سلام خوشحال می شم بیشتر با شما آشنا بشم.کار قشنگی کردید. می تونم لینکتون کنم ؟


سلام. آدرس نگذاشتید.
124
27 تیر 90 11:36
با کلیک بر روی لینک زیر به راحتی در آمد و کسب کنید و در قرعه کشی شرکت کنید http://ads.inpersia.com/users/ref/28804
مامانی و بابایی
29 تیر 90 12:42
اگر در مسابقه شماره 8 شرکت کردید و کار نی نی ما رو ( کد 36 ) شگفت انگیز دیدید خوشحال میشیم در رای گیری شرکت کنید.
مامان علی مرتضی
29 تیر 90 16:05
سلام به نی نی من رای میدید کدش 122
zeinab
31 تیر 90 20:13
عزیزم وبلاگت خیلی باحاله. مرسی. من که لینکت کردم. اگر اطلاعاتی د ر مورد ویرایش قالب و یا تغییر قالب وبلاگ هم داری بده. بازم مرسی
مریم زند
31 تیر 90 18:13
سلام منم می خوام لینک شم


سلام.
عزیزم آدرس نذاشتی.
پریسا1390
4 مرداد 90 14:40
مریم جون منم شما رو لینک کردم
محمد مسعود
10 مرداد 90 18:44
سلام
من شما را لينك كردم شما هم لينك كنيد
ممنون از زحماتتون


سلام.آدرس وبتونو نذاشتید که.
مامان عسل
10 مرداد 90 19:14
سلام ممنون از وب مفيدتون خوشحال ميشم تبادل لينک داشته باشيم من با اجازه لينکتون کردم
خاله نسرین.مامان صدف و سپهر
12 مرداد 90 11:25
سلام مامان هانیه جون. ممنون از زحمتی که میکشین. وب خیلی جالبی دارین. دخمل نازی هم دارین خدا حفظش کنه.
خوشحال میشم منو هم لینک کنین . من شما رو جزو دوستای جدیدم وارد کردم.به دختر منم سر بزنین.


سلام. آدرس نذاشتید.
مامان النا
12 مرداد 90 11:56
سلام نازم،كار جالبي كردي.منم دوست دارم لينكت كنم.لطفا در صوزت موافقت به دخترم سري بزنيدممنونم
مادر سپهر
12 مرداد 90 15:34
سلام مرسي از اين كار قشنگتون ممنون ميشم من رو هم لينك كنيد
مامان علی
16 مرداد 90 10:31
سلام قبلا براتون پیغام گذاشتم دوست داشتید وبلاگ پسر منم با نام پسرگل مامانی لینک کنید. ممنون
مامان علی
16 مرداد 90 10:31
سلام قبلا براتون پیغام گذاشتم دوست داشتید وبلاگ پسر منم با نام پسرگل مامانی لینک کنید. ممنون
مامان اسراواسما
17 مرداد 90 15:11
ممنون ازاینکه مارو به جمع دوستانتون اضافه کردین
رامیلا
17 مرداد 90 21:40
سلام هانیه جان خیلی نازه خدا حفظش کنه .
jijinaz
21 مرداد 90 17:42
با سلام. پس از چندی که از راه اندازی فروشگاه جی جی ناز گذشت ، تصمیم گرفتیم ماهیت سایت را به کلی از فروشگاه به انجمن تغییر دهیم. در این راستا ، از متخصصین ، کاردانان و افرادی که تخصص و یا تجربه ای در زمینه والدین و کودکان دارند برای مدیریت بخش های مختلف تالار گفتمان دعوت به همکاری می نماییم. لطفا" درخواست خود را در این تاپیک بیان کنید تا رسیدگی شود. مدیران ابتدا باید در بخش مربوطه به صورت آزمایشی فعالیت کنند و سپس به عنوان مدیر بخش دلخواهشان منصوب خواهند شد. با تشکر از شما.
شکلک وزیبا ساز و جداکننده های زیبا
21 مرداد 90 18:33
سلام به وب من هم حتماسر بزن ان شاالله بتونیم دوستای خوبی برای هم باشیم من لینکتون میکنم شما هم اگه خواستی لینکم کن
مامان امیرعلی
21 مرداد 90 23:15
من لینکتون کردم.شما هم لینک کنید منو
ني ني شكلك
22 مرداد 90 19:02
ني ني شكلك به عنوان مرجع تصاوير زيبا ساز وبلاگ افتخار دارد ضمن معرفي خود از شما دعوت به عمل آورد تا جذابيت وبلاگ خود را با انواع تصاوير در موضوعات متنوع چندين برابر كنيد. ني ني شكلك در لينك بسياري از دوستان جا دارد. با تشكر موفق باشيد.
دنیا
23 مرداد 90 11:20
اگی با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن
مامان امیرعلی
25 مرداد 90 10:30
سلام خاله مرسی که اومدی به وبلاگم.وبلاگ و دختر نازتون هر دو معرکن.بیاین عکسای آتلیه ام رو ببینید.
مامان آریام
25 مرداد 90 15:27
سلام مرسی وبلاگ خیلی زیبا و مفیدی دارید. لینکتون کردم
الینا
26 مرداد 90 14:32
سلام عزیزم ممنون لینکتون کردم اگه ممکنه شما هم منو لینک کنید
محمد مسعود
28 مرداد 90 17:48
ممنون از زحماتتون من شما رالينك كردم
فرحناز (مامان کیمیا)
29 مرداد 90 11:49
مامان اسراواسما
29 مرداد 90 17:58
چون نامه جرم ما به هم پیچیدند بردند به دیوان عمل سنجیدند بیش ازهمگان گناه مابود ولی ما را به محبت علی(ع)بخشیدند. با عرض تسلیت در لیالی قدر این حقیر را ازدعای خیرخویش فراموش نکنید.التماس دعا
یگانه
30 مرداد 90 22:22
عکس هات خیلی نازه. من با نام خودت لینک کردم.تو هم منو با نام "همه چی و هیچی"بلینک. ممنون!
مامان عليرضا
1 شهریور 90 3:03
سلام خيلي گلي مريم گلي
لينكتون كردم به وبم سر بزنيد با تشكر


سلام. آدرس نذاشتی گلم.
مهناز مامان نارا
4 شهریور 90 13:17
سلام وبلاگ خیلی زیبایی دارید . اگه ممکنه منو لینک کنید تا باهم تبادل اطلاعات کنیم ممنون میشم من لینکتون کردم .خدا هانیه جون رو براتون نگه داره
مامان پارسا
13 شهریور 90 12:28
سلام وبتون خیلی خیلی زیبا هست با اجازتون من لینکتون میکنم
رزی
16 شهریور 90 13:32
سلام با تبادل لینک موافقم راستی چه جوری تو وبم صفحه درست کنم بدون اینکه قالب جدیدی باز بشه
مامان پرنیا
19 شهریور 90 12:30
سلام و تشکر به خاطر این پیشنهادتون .لطفا منو هم لینک کنید


سلام. آدرس لطفا.ممنون.
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
20 شهریور 90 12:45
با سلام با اجازه لینکتون کردم.
مریم
29 شهریور 90 20:48
سلام:اینم ادرس وبلاگمhttp://nanaznanaz.niniweblog.com/X
nini mom
31 شهریور 90 18:16
لینک شدی. منو my nini* لینک کن لطفا. WWW.MYNINI1391.BLOGFA.COM
کودک متفکر
7 مهر 90 9:46
کامل ترین بسته ی خود آموز آموزش زبان انگلیسی کودکان در ایران با کیفیت اورجینال
فروش
7 مهر 90 14:55
طعم واقعی آبگوشت ، دیزی و انواع خورش را در دیگچه سنگی تجربه کنید!
سارا
11 مهر 90 22:23
سلام منم ميخوام وبلاگ پسر منو مي بيني و نظر مي دي؟
ترنم
23 مهر 90 22:01
عزیزم مرسی که به ما سر زدی من شما رو با افنخار لینک کردم گلم وبتم عالیه
مامان ثنا و ثمین
25 مهر 90 16:58
سلام.خیلی کارتون عالیه.با افتخار لینکتون کردم
مامان فاطمه
26 مهر 90 13:27
با سلام منم میشه دوستتون بشم
مسعود
3 آبان 90 9:48
سلام با یک مطلب طنز آپم وقت کردی یک سر بزن
مامان مهراد
6 آبان 90 11:03
سلام عزیزم خبری ازت نیست حالت خوبه دخمل خوب ما حالش خوبه بوووووووووووووووووووس
مامان رامیلا
16 آبان 90 16:38
____________@@_@__@_____@___________@@@_____@@___@@@@@__________@@@@______@@_@____@@_________@@@@_______@@______@_@_________@@@@_______@@______@_@_________@@@@_______@_______@_________@@@@@_____@_______@__________@@@@@____@______@___________@@@@@@@______@__@@@_________@@@@@_@@@@@@@@________@@______@@@@@@@_______@_______@@@@@@_______@@________@@_____@_____@_________@______@____@_____@_@@_______@@@@_@__@@_@_@@@@@_____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@____@@@@@@@__@@______@@@@@____@@@@@_____@_________@@@____@@_________@__________@_____@_________@____________________@_________________@_@_____عیدتون مبارک 1000000000000000 بوس برای هانیه جون .
مامان لیلا
21 آبان 90 12:14
سلام تولد امام هادی علیه السلام و پیشاپیش عید سعید غدیر مبارک .من لینکتون کردم .هانیه جونو ببوس
مامان
23 آبان 90 10:15
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***____من آپم____________*** _***______مشتاق نیم نگاهی_*** __***_______هرچند گذرا____*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*
مامان مهراد
25 آبان 90 7:57
سلام عزیزم به هانیه سادات این عید بزرگ غدیر خم رو تبریک میگم .سادات کوچولوی خاله میبوسمت
مامان رامیلا
30 آبان 90 13:35
°°°°°°°°°°°°|/ °°°°°°°°°°°°|_/ °°°°°°°°°°°°|__/ °°°°°°°°°°°°|___/ °°°°°°°°°°°°|____/° °°°°°°°°°°°°|_____/° °°°°°°°°°°°°|______/° °°°°°°______|_________________ ~~~~/__ بيا اينم وسيله حالا ديگه_\~~~~~~ ~~~~~/ _ميتوني بهم سر بزني _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..... *•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*
مامان آریان جون
2 آذر 90 0:11
سلام.وبلاگ زیبایی دارید.با اجازه لینکتون کردم.خوشحال میشیم به ما سر بزنید
مامان رامیلا
29 آذر 90 12:27
شب یلدا شد و میلاد خوش ایزدمهر زایش نور از این ظلمت تاریک سپهر شب یلدا شد و بر سفره دل باده عشق رخ معشوقه و مدهوش دلداده عشق .... شب یلدایتان پر ستاره و پر خاطره باد .
مامان آرتین - بهار
7 دی 90 8:19
سلام ممنون از طرح قشنگتون میشه من رو هم لینک کنید . یه سئوال هم دارم . تصاویر جدا کننده متن کدی ندارن که بشه تو قالب وبلاگ ازشون استفاده کرد؟
miss e
19 دی 90 15:34
سلام خوبي؟ شكلكهاي ایزی لایفرو با عنوان قالب و اسمايلے هاي ایزی لایف بلينك و بگو با چه اسمي لينكت كنم تو ميتوني از تمامي شكلكها تو وبلاگت استفاده كني قالب هم خواستي ميتوني سفارش بدي راستي من هميشه شكلكهاي جديد ميذارم به دوستاتم معرفي كن بعدشم کد لوگومو بزار تو وبت اگر لوگو داری بزارم تو وبم: بای
مامان پارسا
20 دی 90 14:40
سلام هانیه گلم ما شما رو لینک کردیم دوست داشتید شما هم ما رو لینک کنید.
محمد سبحان - میوه دل
30 دی 90 1:03
وب خیلی خوبی دارید خیلی بهم کمک میکنه تو وبلاگ نویسی من لینکتون میکنم خوشحال میشم شما هم منو لینک کنین
مهتا
1 بهمن 90 16:47
سلام وبتون عالیه من لینکتون کردم اگه میشه منم لینک کنین.با اسم وبم
بابای دوقلوها
2 بهمن 90 17:28
سلام دوستان. هرکی با تبادل لینک موافقه دستا بالا!!!! هرکی مایل بود بیاد وبلاگم و نظرشو اعلام کنه که تبادل رو شروع کنیم. به امید دیدار
بابای دوقلوها
8 بهمن 90 12:45
سلام. ممنون که دوقلوها رو لینک کردی. شما هم لینک شدید
مامان پارسا
8 بهمن 90 14:17
خیلی ممنون که پارسا جون و لینک کردید.
مامان فاطیما
8 بهمن 90 14:24
شمارو لینک کردم
لیلا (مامان آروین )
9 بهمن 90 0:12
دوست خوبم از آشناییتون خیلی خوشحال شدم وبلاگ بسیار زیبایی دارین با افتخار لینکتون کردم
مامان پارسا
11 بهمن 90 13:48
سلام هانیه جون خوش خنده هانیه جون به مامانی بگو بی زحمت لطف کنن و اسم شهرتون رو به ما بگن آخه اسم دوستای پارسا رو با شهرشون ثبت می کنیم.مرسی-
مامان زهرا
13 بهمن 90 20:33
سلام ، مایلم با هم آشنا بشیم ، لینکم کنید .
مامان رها
17 بهمن 90 10:44
سلام خوبید ما شما رو لینک کردیم تصاویر زیباساز زیبایی دارید ممنون
masoud
20 بهمن 90 11:17
سلام دوست عزیز بعد از مدت ها آپ کردم دوست داشتی یک سر بزن
مامان آرتین - بهار
23 بهمن 90 10:26
سلام خوشحال می شم من رو هم لینک کنید .
دیوونه استقلال
27 بهمن 90 12:32
سلام من لینکت کردم " تو هم منو با " دیوونه استقلال بلینک
مسعود و بهنام
30 بهمن 90 13:27
سمیه
1 اسفند 90 20:20
سلام خسته نباشید میخواستم اگه میشه تبادل لینک کنیم ممنون
سمیه
3 اسفند 90 11:56
سلام خدابراتون نگهش داره وبلاگتون عالی هست میخواستم اگه میشه تبادل لینک کنیم ممنون
سمیه
4 اسفند 90 16:46
سلام وبلاگتون عالی هست میخواستم اگه میشه تبادل لینک کنیم ممنون بهم خبر بدید
شهرزاد قصه گو
4 اسفند 90 23:28
باافتخار لینک شدید
عروسکم پرنیا
6 اسفند 90 11:32
سلام
من بااجازتون شمارو لینک کردم



آدرس بذار عزیزم
سمیه
6 اسفند 90 12:57
سلام وبلاگتون عالی هست میخواستم اگه میشه تبادل لینک کنیم ممنون بهم خبر بدید
آروین جون
10 اسفند 90 0:37
سلام مامان هانیه پسرم عاشق شخصیتهای کارونی است مثل bat manو...می شه لطفا آدرس سایتشو بهم بدیید.اگه زحمت نیست تو وبلاگش توقسمت نظرات برام آدرس بدید ممنون عزیز
آروین جون
10 اسفند 90 0:37
سلام مامان هانیه پسرم عاشق شخصیتهای کارونی است مثل bat manو...می شه لطفا آدرس سایتشو بهم بدیید.اگه زحمت نیست تو وبلاگش توقسمت نظرات برام آدرس بدید ممنون عزیز
آروین جون
10 اسفند 90 0:37
سلام مامان هانیه پسرم عاشق شخصیتهای کارونی است مثل bat manو...می شه لطفا آدرس سایتشو بهم بدیید.اگه زحمت نیست تو وبلاگش توقسمت نظرات برام آدرس بدید ممنون عزیز
آروین جون
10 اسفند 90 0:37
سلام مامان هانیه پسرم عاشق شخصیتهای کارونی است مثل bat manو...می شه لطفا آدرس سایتشو بهم بدیید.اگه زحمت نیست تو وبلاگش توقسمت نظرات برام آدرس بدید ممنون عزیز
آرتین فرشته کوچولو مامان وبابا
14 اسفند 90 20:45
سلام خاله منم لینک کنید مرسی
احسان
22 اسفند 90 17:53
سلام میتونم بپرسم کجایی هستی
میلاد
18 فروردین 91 17:30
سلام خوبید وبلاگ خوب و قشنگ و باحالی دارید من که خوشم اومد. منم یه وبلاگی دارم که بگی نگی بدک نیست وقت کردی یه سری بهم بزن و اگه خواستی تبادل لینک کنیم اول منا با نام .:گوگول*::. بلینک بعد از طریق تبادل لینک اتوماتیکم خودت لینک وبلاگت را توی وبلاگم قرار بده خوشحال میشم. راستی اسم وبلاگم را همینجوری که نوشتم ثبت کن تا سیستم تبادل لینکم قبولت کنه
معمار فرداها
28 فروردین 91 20:21
عالیه وبلاگتون مرسی خوشحالم که در وب به شما رسیدم ایووووول
لیدا
4 اردیبهشت 91 23:43
سلام وبت معرکه است آکه میشه منو بخ اسم دنیای دختران لینک کن بعد بهم بگو به چه اسمی لینکت کنم
مامان الهام
6 اردیبهشت 91 19:27
سلام عزیزم اتفاقی وبلاگتون رو دیدیم انشاااله به حق فاطمه زهرا (س) همه مریضها صحت و سلامتی پیدا کنند التماس دعا
ترانه
13 اردیبهشت 91 22:57
سلا من رسولي فرهستم خوشحال ميشم بهم يه سربزنيد
sahar
15 اردیبهشت 91 22:29
سلام دوست عزيز اميدوارم خدا شفا بده وبلاگت قشنگه به منم سربزن
*فاطيمــــــــا*
4 خرداد 91 18:57
عزيز جون ميلينكونمت..بلينكون..
nini
10 خرداد 91 16:00
سلام خوشحال میشم به من هم سربزنید
علی اکبر فرقانی
13 خرداد 91 11:44
سلام سلام پدران عزیز روز قشنگتان مبارک
مامان اهورا
23 خرداد 91 16:30
سلام خیلی وبلاگ باحال ودر عین حال جالبی دارید لینکتون کردم
مامان اهورا
24 خرداد 91 16:48
سلام یه بار نظر گذاشتم نمیدونم چرا نیومده لینکتون کردم
سکوت فرشته
1 تیر 91 19:29
سلام دوست من ... ببخشید که بی اجازه شما رو لینک کردم.... خوشحال میشم که من و در لیست دوستانتون قرار بدید....
مامان امير علي
5 تیر 91 11:20
سلام من خيلي از مطالبتون استفاده مي كنم و با افتخار شمار رو اينك كردم دوست دارم شما هم من و لينك كنيد
گل سرخ
5 تیر 91 13:52
سلام عاشق این وب شدم و برای بچه هام ایلیا و آیلین هم کلی از عکس هاش استفاده کردم حتما دوست دارم لینک کنیم ممنون می شم . آدرسشون به اسم خودشون کنار لینک هام هست ممنون می شم ازتون
زهرا امینی
6 تیر 91 17:52
سلام وب خیلی خوبی داری تصویرات هم خیلی قشنگه من با تبادل لینک موافقم من لینکت کردم توهم منا لینک کن مر30
عباس ش
10 تیر 91 22:38
سلام عزیزم وبلاگ قشنگی داری اگه دوست داری لینکم کنhttp://dastgerdan.blogfa.com/
faezeh
11 تیر 91 21:54
سلام ..وبلاگ زیبایی دارید.. خوشحال میشم لینکم کنید..ممنون. البته وقت کردین یه سری به وبلاگم بزنید..
مامان امیرعلی(زینب)
12 تیر 91 14:27
سلام گلم.تبریک میگم.وبلاگ جالبی دارین.من لینکتون کردم.

سلام.لطفا آدرس بذارید.
عباس ش
15 تیر 91 12:12
سلام.مرسی ازحضورت.. روستای دستگردان قبلا جزء خراسان بود ولی چندساله این افتخارازمون سلب شده(باهمت مسئولین)الن جزءیزدیم.شهرستان طبس.شهرعشق اباد.بخش دستگردان روستای دستگردان.. جالبه که وقتی شهرعشق ابادوجودنداشته روستای دشتگردان بوده قدمتش زیاده آثارتاریخی هم کم نداره که بعدا عکسا وتوضیحشومیذارم(یه مسجدقدیمی هستش مال قرن هفت هجری قمری که ثبت میراث فرهنگی شده الانم درحال بازسازیه) بازم سربزن خوشحال میشم.یه عکسای روستارو میذارم
عباس ش
17 تیر 91 16:20
سلام مامان هانیه.آپم بهم سربزن.بیوگرافی وچندتاعکس ازدستگردون گذاشتم.نظریادت نره
لیلا
18 تیر 91 18:36
سلام خوبین؟ اگه میشه منو با اسم سروته یه کرباس بلینکین بگین من شما رو با چه اسمی بلینکم مرسی
علي
23 تیر 91 16:51
سايت خوبي دارين خواستار تبادل لينك هستم
يك دوست
25 تیر 91 14:40
سلام مي خواستم بگم وبت خيلي مسخره است و علت اينكه بازديدت اين قدر زياده اينه كه دائما" رفرش مي كني. مگه تو وجدان نداري ؟ اگه نداري خيلي بي شعوري.



خییییییلی باحالی
مامان روژینا
26 تیر 91 16:14
سلام وب زیبایی دارید با اجازتون لینکتان کردم شما هم اگه دوست داشتید مرا لینک کنید
عباس ش
26 تیر 91 21:22
سلام مامان هانیه خوبی؟؟ میشه یکم شکلکای جدیدتربذاری مثلا گلای باحال متنوع یا جداکننده خوشکل.. مرررررسی
سجاد طافی
27 تیر 91 12:42
سلام مرسی از کارهای زیبایی که دارید-منولینک کن -راستی میخوام از عکسها دروب استفاده کنم فقط بایدکپی کنم؟
زهره
3 مرداد 91 0:50
سلام هانيه جان من شما رو لينك كردم خوشحال ميشم منو با اسم تمام حرفاى نگفته لينك كنين
عباس ش
3 مرداد 91 17:10
سلام وبلاگ باحالی داری.اگه مایل به تبادل لینک هستی خبرم کن. منو بااسم عشق من گل مریم بلینک وبگو باچه اسمی بلینکمت. منتظرتون هستم
عباس ش
4 مرداد 91 10:29
سلام خوبی؟؟؟عشق من گل مریم رو بایه آدرس دیگه لینکیدی لطف کن درستش کن ممنونم http://maryam13688.blogfa.com/ مرررررررررررررررررررررررررسی! درستش کردی بیای
عباس ش
4 مرداد 91 10:40
مررررررررررررررررررررسی
گل سرخ
4 مرداد 91 10:57
سلام مامان هانیه. من خیلی وقته شما رو لینک کردم . هم توی وب ایلیا و هم آیلین . ممنونم که اومدین .... وب هانیه جون فوق العاده است کلی توی ساخت وب بجه ها به من کمک کرد. امیدوارم همیشه سلامت باشید.
لیلا مامان آرمین
4 مرداد 91 14:01
سلام . ممنون از وب زیباتون اگه ممکنه وبلاگ پسر من رو هم لینک کنید. ممنون
لیلا
4 مرداد 91 15:02
سلام عزیزم با افتخار لینک شدین مرسی که بهم سرزدی خوشحال شدم
زهره
5 مرداد 91 1:54
سلام هانيه جان ممنون كه لينك كردى
زهره مامان آریان
5 مرداد 91 3:05
جودی
5 مرداد 91 11:32
این موهبت الهی ست صبح چشم بگشایی و یادت بیاید دوستی داری آبی تر از آسمان ، زلالتر از شبنم و روشنتر از صبح . . . .
جودی
5 مرداد 91 11:33
سلام دوست من مسابقه ویژه رمضان یه سر به ما بزن فقط یک هفته فرصت داره
عباس ش
5 مرداد 91 15:46
سلام دوست من , آپممممممممممممممم تشریف بیارید نظرم یادتون نره چیزی گیرم نیومد فعلا چندتا عکس باحال گذاشتم.منتظرم
فرهاد
9 مرداد 91 2:18
سلام وبتون عالیه خوشحال میشم بلینکی و نظری بدی
عاشق
10 مرداد 91 5:19
___$$_________$$$ __$$$$_______$$$___$$$$$ _$$$$$$_____$$$___$$$$$$$ $$$_$$$$___$$$__$$$$____$ $____$$$$_$$$$_$$$ _______$$-$$$$$-$$----$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$_$$$$_$$$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$ __$$$__$$$$$$$$$$$$________$ _$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$___$$$$_$$$_$$$__$$$$$ $___$$$$___$$__$$$$___$$$ ____$$$_____$$___$$$____$$ ____$$______$$$___$$$____$ ____$$_______$$____$$$ ____$________$$$____$$ ____ _________$$$____$ _____________$$$ _____________$$$ ____________ $$$ ____________$$$ ___________$$$ _________$$$$$ ________$$$$$ سلام زیبا بود
همتا
12 مرداد 91 22:11
با عرض سلام وب فوق العاده ای دارید من شما رو لینک کردم اگر مایلید من رو با اسم"درهم و برهم" لینک کنید
MILAD
13 مرداد 91 13:43
سلام. ممنون از زحمتاتون. از تصاویر استفاده کردم گفتم تشکر نکرده از وبتون نرم بیروم.
سعید
13 مرداد 91 16:20
با انتخاب کد آهنگ مورد علاقه خود وبلاگی جذاب داشته باشید. کد آهنگهای ایرانی کد آهنگهای خارجی کد آهنگهای کودکانه کد آهنگهای تیتراژ سريال ها کد آهنگهای مذهبی و .... ---------------مرجع کد آهنگ--------------------- SMA-2010.niniweblog , SMA-2010.blogfa
تک چاپ
13 مرداد 91 19:08
با سلام وبلاگ جالبی دارین سایت ما به صورت آنلاین اقدام به چاپ محصولات ویژه کودکان و بزرگسالان است www.takchap.ir در صورت تمایل لینک نمایید و بفرمایید تا لینک شما در سایت ما قرار گیرد . با تشکر واحد تبلیغات تک چاپ
عباس ش
14 مرداد 91 20:31
سلام خوبی؟ آپمممممممممممممم بیای .نظریادت نره
❤مامان آزی❤
17 مرداد 91 17:38
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟
سپیده
19 مرداد 91 20:11
سلام. مسابقه شماره 2 شروع شد. دوست داشتید شرکت کنید.
❤مامان رامیلا کوچولو❤
30 مرداد 91 18:29
تحفه ای یافت نکردم که دهم عیدی دوست / یک سبد عاطفه دارم همه ارزانی اوست دلهایتان شاد، زندگیتان سر سبز ، عیدتان مبارک .
سعیده
2 شهریور 91 11:09
سلام...چه طوری میتونم از این شکلک ها استفاده کنم؟
❤مامان آزی❤
3 شهریور 91 11:49
شما هم در مسابقه رویای زیبا شرکت کنید شاید کوچولوی شما اینبار برنده ما باشه حتما بیاید و بخونید شرایط و ثبت نام کنید خوشحال میشیم
قارتال
5 شهریور 91 15:37
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز وبلاگتون خوب و مطالبتون عالیه من مدیر تراختور چت هستم. اگه دوست داشتین با ما تبادل لینک بکنید ما رو با ایم تراختور چت در وبلاگ خود لینک کرده و از طریق ایمیل من به ما اطلاع دهید تا در بزرگترین چت روم تراختور که هر روز بیش از 7000 بازدید داره لینک شوید.با این کار بازدید شما حد اقل دو برابر خواهد شد اینم آدرس چت روم. http://terakhtorchat.ir خودتونم میتونید تو چت روم عضو بشید و دوستای زیادی در چت روم ما پیدا کنید.خوشحال میشیم که به جمع ما بپیوندید با تشکر.مدیریت تراختور چت
رویال
7 شهریور 91 18:38
وب خوشملی داری
رها
17 شهریور 91 15:40
سلام،وب باحالی دارف خوشحال میشم به منم سر بزنی. بای.........
عباس ش
24 شهریور 91 14:42
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ ▒▒▒▒▓▒▒▓▒▒▒▒ ▒▒▒▒▓▒▒▓▒▒▒▒ ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ ▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▓▒ ▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒ ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ سلام خوبی؟آپم زودبیای منتظرتم.نظریادت نره
tahara
29 شهریور 91 16:59
خیییلی منتظرتون هستم حتما بیاین
عرفان خان
3 مهر 91 19:57
سلام هانیه عزیز ... وبلاگ نازی داری ... امیدوارم همیشه شاد و خوش و سلامت باشی در کنار پدر و مادر خوبت ... میای با هم دوست بشیم ؟؟؟
رها
21 مهر 91 13:57
. . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶ . . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶ . . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶ . . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶ . . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶ . . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶ .¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶ .¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ .¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ . .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ . . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶ . . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶ . . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶ اپـــــــــــــــــــــــــم
فروزان
10 آبان 91 15:55
سلام اميدوارم حالتون خوبه خوب باشه... اينجا چه قدر زيباست... ممنون كه به وبلاگ منم سر زدين ... من چاكر خواه هانيه كوچولوي شما هم هستم ... اميدوارم هميشه شادو موفق باشه ... بازم پيش ما بيا...
صدای سکوت
7 آذر 91 11:09
سلام دوست عزیز وب قشنگی داری ب محظ لینک کردن بصورت اتوماتیک لینک می شوید باتشکر مدیریت صـــــــــــــــــدای ســــــــــــــــــــکوت
مهناسادات
13 آذر 91 20:39
سلام. ما چند ماه پیش این وبلاگو لینک کرده بودیم. ولی شما ما رو لینک نکردید. به ما هم سر بزنید. ممنون.
تــــــــک خـــاله کــوثر جــونـــی
26 آذر 91 22:59
nini6368.niniweblog.com مرسی از وبلاگ زیباتون ... استفاده کردیم.
فاطمه
1 دی 91 1:16
سلام وبلاگتون عالیه به منم سربزنید نظریادتون نرها
رجبی
1 دی 91 12:59
سلام دوست من وبلاگ قشنقتون رو ديدم جالب بود. من طراحي تقويم کودک انجام ميدم، اگر دنبال يه هديه خوب واسه کوچولو و خانوادتون براي عيد نوروز 1392 ميگرديد توصيه ميکنم يه سر به وبلاگ من بزنيد مطمئن باشيد پشيمون نميشيد. با تشکر، منتظر نظرات شما هستم. در ضمن مایل به تبادل لینک هستم http://calenderbaby.persianblog.ir, http://taghvimkood.persianblog.ir
علی جلالی
8 دی 91 15:49
سلام وب جالبی داری ایشالله همیشه موفق باشی
باران
11 دی 91 21:40
خیلی زیبا بود وبت به ما هم سر بزنید
shima
30 دی 91 8:23
mamnoon estefade kadim
برای نی نی بلاگ ها
30 دی 91 16:55
سلام محصولاتی که تو سایت شما شاهدش خواهید شد. برای اولین بار برای وبلاگ های سرویس نی نی بلاگ ارائه شده که کیفیت بالای داره و تخفیف خورده برای وبلاگ ها. درضمن موقع خرید اسم وبلاگتون ارائه بدید. با خرید محصول از ما برای شما بنر تبلیغاتی به اندازه دلخواه رایگان طراحی می کنیم و به شماارائه میدیم با تشکر
مامان فرشته های آسمانی
3 بهمن 91 16:40
سلام وبلاگ زیبایی دارید من از جداکننده متن برای وبم استفاده کردم اگه اجازه بدید لینکتون کنم ممنون
نرگس
5 بهمن 91 20:50
مرسی با افتخار لینک شدید.
samira
7 بهمن 91 1:50
سلام وبت حرف نداره لینکت کردم عزیزم موفق باشیبای بای
Fatima
8 بهمن 91 17:46
سلام دوست عزیز وبلاگ قشنگی دارید اگه مایلید لینکتون کنم؟ به وبلاگ منم سربزنید خوشحال میشم
monib
9 بهمن 91 20:55
سلام شما به یک طرح دعوتید لینک زیر را مشاهده کنید www.monib.ir
دنياي شيمي
11 بهمن 91 19:33
www.chemworld.persianblog.ir
♥صحیفه نور♥
11 بهمن 91 22:53
سلام نازنین از وبلاگتون خیلی خوشم اومد و با اجازه لینکتون کردم عزیزم .
حبیب زاده
12 بهمن 91 21:51
سلام.من دوتا وب دارم یکیش مربوط به رشته ام دومیش شخصیه!!وب خوشگلی داری. www.brooken-heart.mihanblog.com www.uma-physicsgroup.mihanblog.com
زندگی با طعم گیلاس
14 بهمن 91 18:11
سلام شما رو کردم ممنون میشم منو هم لینک کنید سپاس
زندگی با طعم گیلاس
14 بهمن 91 18:22
شما رو لینک کردم لطفا من رو هم لینک کنید سپاس
امید
16 بهمن 91 1:38
سلامممممم خوبی وبلاگ خوبی داری وسایلشم خوبه موفق باشی با تبادل لینک موافقی؟ منتظر جوابتون هستم
هدی
16 بهمن 91 13:52
عالیه عالیه عالیه موفق باشی گلم
مامان گل پسر
17 بهمن 91 11:44
سلام واقعا دستتون درد نکنه اگه دوست داشتید به ما هم سر بزنید
F.S
19 بهمن 91 11:41
فاطمه توفیقی
24 بهمن 91 9:40
سلام شما خیلی وقته که لینک شدید،لطفا مارو بلینکید،مرسی
امير
26 بهمن 91 14:22
سلام من لينكيدمتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت اگه ممكنه منو با اسم ضد دختر امير بلينك
mosayeb
26 بهمن 91 17:07
به وبلاگم دعوتیمنتظرتم....خواستی لینک کن
حسین تبریزی
27 بهمن 91 13:13
سلام از وبلاگ قشنگت بازدید کردم واقعا قشنگه اگه مایل باشین تبادل لینک کنیم ادرس وبلاگم رو نوشتم یه سری بزن در مورد دعا نویسی وعلوم غریبه هست واگر مایل به تبادل لینک بودین اطلاع بدین تا لینک کنم
محسن
29 بهمن 91 22:11
س ممنون میشم لینک کنید منو بعد خبر بدید منم بلینکم
.............mm
30 بهمن 91 17:52
سلام...به منم سربزن....منوهم لینک کن...منتظرتماااااااااااااا
هانیه
1 اسفند 91 11:02
سلام.من مایل به تبادل لینکم...اگه موافقید اعلام کنید لینکتون کنم....واینکه با چه اسمی
mܨܓܓܨ
7 اسفند 91 22:02
سلام...وبلاگ زیبایی داری......منوهم لینک کنی خوشحال میشم......بهم سربزنی هااااااامنتظرتم
محمد
8 اسفند 91 13:29
سلام وب عالی داری من لینکت کردم لطفا تو هم من رو بلینک
سارا
11 اسفند 91 18:14
سلام ممنون از تصاویر قشنگتون,لینکتون کردم خوشحال میشم منو لینک کنید
لیلی
12 اسفند 91 13:13
سلام عزیزم من استفاده کامل بردم من با اجازه شما رو لینک میکنم
لیلی
12 اسفند 91 13:14
ممنون از وبتون و شما را لینک می کنم من شما زو لینک کردم
محمد
13 اسفند 91 20:23
سلام وب خیلی خوبی داری من لینک کردم تو هم اگه دوست داشتی من رو بلینک
بزغاله
14 اسفند 91 19:15
سلام .مرسی.خیلی قشنگ بودن.خوشحال میشم اگه به وب منم سربزنی
رزیتا-18
17 اسفند 91 21:27
سلام ممنون میشم لینکم کنیدtasavire-ashegane
پری
18 اسفند 91 18:30
این کد رو بزار به بالاترین قسمت قالبت قبل اچ تی ام ال بزار نشون بده درجه ی وبتو ========== پیج رنک ============== یه نظر اینو خصوصی میگم نمیشه قالبتو عوض کنی؟
پری
18 اسفند 91 18:31
راستی اون کد رو از اینجا برداشتم میتونی بری ببینی چیزه خاصی نیست : http://www.1abzar.com/abzar/page-rank.php#1abzar فعلا
سحر
19 اسفند 91 18:58
سلام وبلاگ خیلی خوبی داری منم کارم بیشتر در رابطه با نی نی هاست اگه ممکنه تبادل لینک کنیم
مبینا
20 اسفند 91 16:21
سلام منوبلینک عزیزم.
Amin
24 اسفند 91 19:20
سایت خوبی دارین منم تبادل لینک حاضرم بکنم
رها
25 اسفند 91 9:43
سلام دوست عزیز وب خوبی دارین اگه با تبادل لینک موافقی لطفا منو به اسم جوک و اس ام اس لینک کنید بعذ بیا بگو به چه اسمی لینکت کنم ممنون
الی
28 اسفند 91 13:28
مرسی
Z&M
28 اسفند 91 23:41
سلام ، من یکی دو سال میشه که از شکلکای وب شما استفـــاده میکنم ! معرکه ست لینکتون کردم ، اگه مایل هستید منم لینک کنید خوشحال میشم
54
7 فروردین 92 20:48
سلام امروز یکی این پیامو برام فرستاد منم دارم به خواستش عمل میکنم پس بخونش. این پیام مال من نیست ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر یک معجزه باش.
شهرزاد
12 فروردین 92 13:00
سلام از وبت خوشم اومده بگید با چ اسمی لینکتون کنم شمام منو به اسم طارمه دل لینک کنید
آیلیز
14 فروردین 92 13:30
یه احساسی به تو دارم یه حس تازه و مبهم یه جوری توی دنیامی که تنها با تو خوشحالم … یه احساسی به تو دارم شبیه شوق و بیخوابی تو چشمات طرح خورشیده تو این شبهای مردابی … تا دستای تو راهی نیست دارم از گریه کم میشم تو مرز بین من با تو دارم شکل خودم میشم __________________________________ سلام و صدهزار درود و خسته نباشید خدمت شما خوشحال میشم منم جز عزیزانی باشم که با شما تبادل لینک می کنند.________________
سجاد
19 فروردین 92 0:56
معرفی نتیجه های پدربزرگ و مادربزرگِ مامانِ سجاد کوچولو ... منتظر حضور گرم شما هستیم ...
مامان محمدرضا
23 فروردین 92 1:23
سلام عزیزم. پسرم به همراه دختر دايي هاي دو قلوش تو جشنواره آتليه سها شرکت کرده اگه ميشه به وبمون و يا به آدرس زير بياين و بهشون راي با امتياز 5 رو بديد ممنون ميشم.مرسي سيد محمدرضا غفاري و سارا و ثنا زنگيان http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6
مجتبی
13 اردیبهشت 92 21:24
با سلام و خسته نباشید به شما دوست عزیز ممنون بخاطر شکلکهای زیباتون
..:پسرخيابوني:..
24 اردیبهشت 92 11:42
سلام... به وبم بيا... ميخوام لينكت بشم... منم لينكت كردم...
بگذارباران بگرید
28 اردیبهشت 92 1:18
سلام ممنون از این همه ذوق وسلیقه لذت بردم کاش اگه میشه تصاویر و عبارات مذهبی بیشتری بزارین موفق باشید بااجازه لینک شدید.
حوريا
31 اردیبهشت 92 10:25
ممنون واقعا زيبا بود.آفرين
رکسانا
7 خرداد 92 12:46
از وب خوبتون ممنون
g
6 تیر 92 20:06
boy
7 تیر 92 9:56
__†‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡†††††‡¶¶¶¶‡††††††††††††‡‡‡† ___‡8‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡†8¶¶¶8‡‡†††††††††††††††††† ___†‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡†‡¶¶¶8‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡† ____‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡¶¶¶8‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡888‡‡‡‡‡‡ ____‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡8¶¶¶8‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡ _____†‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡8‡‡‡88‡‡‡‡‡88‡‡‡‡‡‡¶¶¶¶¶¶¶8‡† ____††‡‡‡88888‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡88‡8888‡‡8¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶8††† ____‡¶¶¶¶¶¶¶888‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡888¶¶¶8¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶8‡††† ___†¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶8‡‡‡‡‡†††‡‡‡88¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶8¶¶‡‡†‡†††† ____8¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶8‡‡‡†††††††‡88¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶8‡‡‡†††††† ____†¶¶888888¶¶¶¶8††††††††††‡‡‡‡†888‡‡‡‡‡‡†‡†††††††† _____‡¶8888888¶¶¶¶†††††††††‡††††‡†‡‡‡†‡†††††††‡††††† _______¶¶¶888¶¶¶¶¶‡††††††‡†††††††††††††††††††††††††† ________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶‡††††††††††††††††‡‡‡‡††††††††††††† _________¶¶¶¶¶¶¶¶8‡‡‡‡‡††††††††††††‡‡‡‡‡‡††††††††††† __________8¶¶¶¶88‡†††††‡‡‡†††††††††‡‡‡‡‡‡††††††††††† ___________¶¶¶8‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡††††††††‡‡‡‡‡‡‡‡†††††††††† ___________‡‡‡‡‡‡††‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡†‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡†††‡†† ___________‡†‡‡‡‡†‡‡‡††††‡‡†††‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡††† ___________‡‡‡‡‡‡8‡8‡8¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶8‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡†† ___________‡‡‡8888¶8¶¶‡¶¶¶‡†‡88‡‡†††‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡ ___________‡88888¶¶¶¶¶¶¶¶88‡‡‡‡††‡†‡‡††‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡ ___________‡8¶88¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶8‡‡†††‡††‡††‡‡††8¶88‡‡‡‡‡ ____________‡¶¶8¶¶¶¶¶¶¶¶¶8‡‡‡†††‡†††††††††‡‡‡¶¶¶88‡‡ _____________†¶¶¶¶¶¶¶¶¶‡‡‡†‡8¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶†‡‡‡‡ _______________¶¶¶¶¶¶¶¶‡¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶888‡††8‡88†††‡‡‡‡ ________________†¶¶¶¶¶8¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶‡‡††‡‡88‡‡‡†‡‡‡‡‡‡‡ ___________________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶‡8888‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡ ____________________‡¶¶¶¶¶¶†8‡‡88‡8888888‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡ _____________________†8¶¶¶¶88888¶¶¶¶¶¶¶8‡‡‡‡‡‡‡‡‡††† ______________________†‡¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶888‡‡‡‡‡‡‡8888 ________________________†8¶¶¶¶¶¶¶¶¶88‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡88‡8¶ __________________________†¶¶¶¶¶¶888‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡888¶¶
SOKOT)erfan(
11 تیر 92 14:17
سلام خوبي؟ عزيز وبت واقعا عاليه خيييييلي خوشم اومد . من سايتم پيچ رنگ 2 و بازديد بالاي 3000 هزار داره من ميخام باهات تبادل لينک و بنر بکنم اگه دوس داري منو با اسم : >>((کليک نکن خطر مرگ +18))
شمیم
20 مرداد 92 20:19
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___ـ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_ـ_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ سلام ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__ـ_¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپـم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گـذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ __________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________________¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤/ _______________________¤¤
آرشیدا
21 مرداد 92 13:54
سلام از شما خواهش میکنم به سایت زیر برید.میدونم خیلی تلخه ولی برای شاد کردن دل پدر و مادر محمدطاها عزیز و برگردوندش به آغوش گرمشون هر کاری که میتونید انجام بدید.ممنون http://92329.blogfa.com/
هانیه( پری اردیبهشت)
21 مهر 92 19:10
جهـــــــــــانم بی تو الف ندارد...
صوفیا
23 مهر 92 17:28
صدای ما رو از پشت شیشه ی مانیتور می شنوید... مانیتوری که الان ، خیلیا پشتش بغض دارن مانیتوری که الان ، خیلیا دستشون زیر چونشونه در ضمن ، پشت همین مانیتور هم خیلیا دلشون گرفته.....
هانیه( پری اردیبهشت)
24 مهر 92 19:35
همین جایی که هستی باش از این خونه بری کیشی تو این خونه خودت شاهی داری سرباز کی میشی؟ همین جایی که هستی باش عذاب رفتنت کم نیست تو حوای کسی میشی که من میدونم آدم نیست...
رزیتا
25 مهر 92 14:38
سلام دوست عزیز وبلاگتو دیدم خیلی قشنگ و زیبا بود و مطالبت جالب و دیدنی بود امروز میخوام با یه سایت خیلی خوب و قشنگ آشنات کنم (جامعه مجازی آنلاین 98) با عضویت در این سایت میتونی دوستای خوبی پیدا کنی و سرگرم بشی امکانات فوق العاده ای داره زودتر بیا منتظرت هست آدرس: www.online98.org (جامعه مجازی آنلاین 98)
پانی تم
5 آذر 92 1:19
تولد نی نی هاتون رو با کارهای پانی تم به یاد موندنی تر کنید .•*´`*•. (پانی تم) طراحی و اجرای تم تولد_جشن دندونی_ساخت کلیپ..تقویم..و دوخت لباس مناسب تم .•*´`*•. منتظرتون هستیم
سهیل
20 دی 92 10:40
وبت عالیه و مطلب های خوبی داره به وب سایت منم سر بزن و تو پرسش و پاسخ من شرکت کن
آیسان
5 بهمن 92 20:45
سلام عزیزم وبت خیلی قشنگ بود به منم سر بزنی خوشحال میشم
قصه های تلخ و شیرین
9 بهمن 92 0:12
گل نرگس،گل مریم،گل یاس تقدیم به کسی که خودش سرور گل هاست به ما سر بزن
عاطفه بهرامي
11 بهمن 92 21:21
به وبلاگ من هم بيا!!!!!!!!
http://mobarak92.blogfa.com/
22 بهمن 92 16:38
*-:¦:-**-:¦:-* داني شب چيست بشنو اي فرزانه خلوت کن عاشقـــــــان ز هر بيگانه خاصّه امشب که با مهم همخـــانه من مستم ومه عاشق وشب ديوانه ♥   *   ★     ★  *  ★   * ♡   ☆       *      ★ * ♡   ☆ با تورّقِ برگی زرّین از گلستانِ حیاتِ ارزشمند " مدیر صحیفه ی نور " خواهر عزیز ونیک سیرت مان" خانم زعفرانی "در 23 بهمن ماه با عشق فراوان جشنی به یاد ماندنی به همراه دوستان مجازی رأس ساعت 11 امشب در وب سایت مان برگزار می کنیم .امید که با حضور گرانقدرتون قلب پرمهرِ عزیزمان را در این جشن مسرور وشاد نمایید. قبلاً از بذلِ عنایت تان کمال امتنان را داریم وقدوم مبارک تان را گل افشان می کنیم. ______✿✿"همــــــــــــــــاره شادی سهــــم جاودانه ی حیاتتان!"_____✿✿ *-:¦:-* مُبـــــــــــــــــــــــــــــــارک باد بر ما این تولّد *-:¦:-* خُجستــــــــــــــــــــــــــــه باد ما را این تولّد *-:¦:-* چو شیــــر وچون شــــــــــــکر بادا همیشـه *-:¦:-* چوصهبـــــــــــــــــــا وچو حلــــــــــوا این تولّد *-:¦:-**-:¦:-* کارت دعوت برای شما دوست خوب http://s5.picofile.com/file/8112898534/%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA_%D8%AF%D8%B9%D9%88%D8%AA.jpg